piątek, 10 lutego 2012

Rożek z ,,bitą śmietaną''

Nareszcie wyczekiwany weekend ! Kolejny tydzień zapowiada się równie ciężki, ale dam radę !
Nie mogłam czekać do jutra, żeby dodać notkę :D [ to jest uzależniające xd] jutro chyba powędruję do miasta po modelinę :) - jest doskonała na odstresowanie ;)
W związki z tym, że uparłam się, aby dodać post teraz, zdjęcia są dość koszmarne- mam złe światło w pokoju i nawet rozjaśnienie lub dodatkowe lampki albo flesz nie pozwalają zrobić zdjęć takich jak bym chciała ;] A oto one : [ i tak tak wiem mówiłam : dość z silikonem ! - ale musiałam jeszcze spróbować, musiałam, rozumiecie ? :D ]
Pierwsze zdjęcie chyba najbardziej oddaje kolor. Sama nie wiem. Eh !
Na dzisiaj tylko tyle ;) Jutro pewnie dodam moje pierwsze babeczki z silikonem :)
I kolejny raz dziękuję za odwiedziny bloga !
Miłego weekendu !
Joanna.

4 komentarze:

  1. prześliczny !:) mam to samo z silikonem co Ty ! niby śmierdzi i jak tak śmierdzi to sobie obiecujesz, że więcej tego gówna nie użyjesz, ale nachodzi cię wena ,której zrealizowanie nie obędzie się bez silikonu i niestety poddajesz się temu uczuciu pustki... w rożku od loda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia super, a wafelek sliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne kiwi

    OdpowiedzUsuń