sobota, 10 marca 2012

Rzemyk

Znowu totalny brak czasu, nie ulepiłam nic od 2 tygodni, modelina mi się kończy, i jakoś tak nie mam czasu zakupić eh
Nie chciałam zostawiać pustki na blogu przez kolejny tydzień , dlatego zamieszczę mój rzemyk, nic nadzwyczajnego - warkocz z rzemyka z zawieszkami [ znalazłam podczas sprzątania - zakupione kiedyś chyba razem z jakimś czasopismem :D ]




No i zakupiłam sobie małe pudełeczko w castoramie : [ na bigle itp.]

Na dzisiaj tyle ! Trzymajcie się !!
Dziękuję za obserwowanie bloga i tak ogromną liczbę odwiedzin ! kto by się spodziewał !?
Pozdrawiam
Joanna.

7 komentarzy:

  1. jeju, to jest śliczne! masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  2. suuper :D mi też kończy się modelina, a nie chce mi się iść do sklepu ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest śliczna !;)
    I ja też ostatnio zainwestowałam w takie pudełeczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczne pudełeczko! Tyle że niebieskie też z castoramy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bransoletka :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo a mogłabym się dowiedzieć w jakiej cenie takie pudełeczko jest w Castoramie ;> ?

    OdpowiedzUsuń