sobota, 14 kwietnia 2012

Bardzo lubię to zdjęcie !

Postanowiłam przyłączyć się do zabawy w Modrak Cafe . Wiedziałam, że gdzieś w swoich zbiorach znajdę coś co chciałabym pokazać, nie robię zdjęć często i może nie są najlepszej jakości, ale coś tu zamieszczę ;)

To może teraz wyjaśnię, dlaczego wybrałam to zdjęcie.
W moim mieście często organizowane są loty balonowe, lubię je oglądać - Lot balonem jest jednym moich marzeń i mam nadzieję, że kiedyś przelecę się nad swoim miastem ! Zdjęcie zostało zrobione tuż przed tym jak balon musiał wylądować między blokami ( z nieznanego mi powodu) .Po prostu lubię to zdjęcie ;)

A teraz chciałabym wam pokazać jak pięknie wygląda niebo w moim mieście gdy takie loty są organizowane!
I tak nie udało się uchwycić wszystkich !!

Na dzisiaj tyle, na razie nic modelinowego, bo nie mam za bardzo kiedy lepić ;)
Trzymajcie się.
P.s. Kliknijcie w zdjęcie by powiększyć ;)
Joanna

4 komentarze:

  1. Fantastyczne, niezwykłę zdjęcie!
    Widok musi być niesamowity w czasie tych lotów!
    Dziękuję za udział w mojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, alee fajne fotki :D kup sobie balon :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mojego nowego bloga o modelinie :P

    OdpowiedzUsuń