czwartek, 5 lipca 2012

Koszulka :D Songo vs. Vegeta :D

Tym razem post nie modelinowy :)
Jakiś czas temu chciałam spróbować malowania po koszulkach itp. więc zaczęłam szukać farb/pisaków i innych rzeczy do malowania, aż pewnego razu postanowiłam sprawdzić czy może u mnie w księgarni dostanę pisaki i okazało się, że właśnie niedawno panie zamówiły i kupiłam !! Jak się okazało kupiłam takie same jak wypatrzyłam na internecie i zaoszczędziłam troszkę :D
Od razu mówię wzoru na koszulkę nie wymyślałam, a wzięłam z internetu, bo chciałam jak najszybciej wypróbować jak się rysuje pisakami , a brat powiedział, że chciałby taki wzór więc spróbowałam 
Oto efekt:




















Na razie tylko kontury, bo na chwilę obecną nie mam koloru ,,cielistego'' więc nie chciałam wypełniać dopóki takiego nie zakupię ;) Ale gdy taki wpadnie w moje ręce to dopracuję koszulkę i na pewno pokażę!
Rysowanie bardzo mi się spodobało, dlatego już zastanawiam się co namaluję na koszulce dla siebie i zapewne gdy to zrobię podzielę się efektem ;)
Ostatnio mało mam chęci na modelinę, ale za to planuję zrobić kilka innych rzeczy ;)
P.s. 35 obserwatorów !! :) Wielkie dzięki !!
P.s.2. Przepraszam za jakość zdjęć, ale robiłam je telefonem !
Trzymajcie się !
Joanna

15 komentarzy:

  1. na pewno będzie super ♥ ja na jutro szykuję post o moich własnoręcznie ozdobionych spodenkach i bluzce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda:D Już nie mogę się doczekać aż pokażesz efekt końcowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna koszulka ! Ciekawy wzór. Też mi się pdb malowanie koszulek. Świetny sposób na przerobienie starych ubrań ;)
    Pozdrawiam ;* Dodaję się do obserwujących ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny masz blog wiesz? :)Na pewno będę tu częściej zaglądać!!^^ PS.OBSERWUJEMY ?? Buuuziaki:*:*:*!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Świetna ! Baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł i wykonanie!
    Niestety gdy słyszę Vegeta myśle o przyprawie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Też kiedyś Vegeta oznaczało dla mnie tylko i wyłącznie przyprawę ;)

      Usuń
  7. Pochwal się efektami końcowymi, bo sama chcę zobaczyć jak to będzie wyglądało ;)
    Mamw planach zakup tych pisaków ! Napisz potem jak się sprawują !

    http://milionywspomnien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tylko pierwszy raz koszulka zostanie wyprane to zdam recenzję czy się sprało czy nie ;)

      Usuń
  8. swietna praca! tez chce tak rysowac!!!!

    dodaje twojego bloga do obserwowanych, zaobserwujesz tez? :3:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wykonanie, mi by pewnie nie wyszło i skreśliłabym wszystko xD

    Zapraszam do siebie na lizaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyszło ; )


    obserwuję licze na rew ; )
    zumi-sia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurde, świetne to jest ! chyba sama też spróbuję . Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Juz jest swietne, Aaa co dopiero, jak bedzie kolorowe *-*
    Gratuluje obserwatorow :* i sie dolaczam xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisze się Post Post Scriptum, czyli P.P.S. a nie P.S.2. Fajny pomysł, ale chyba za dobrze nie wyjdzie, bo żeby wyszukać tyle kolorów żeby wycieniować obraz musiałabyś długo szukać.

    OdpowiedzUsuń