poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Zeszyt ;)

Jakiś czas temu w szafie znalazłam kilka materiałów/ bluzek i zastanawiałam się jak je wykorzystać i postanowiłam zrobić okładkę na zeszyt ;) nie będę się rozpisywać po prostu pokażę ;)
Tak wyglądał zeszyt :
Sprawdziłam z której strony będzie lepiej wyciąć materiał :
Wycięłam :D :
Przykleiłam wszystko w środku ;)
Teoretycznie mogłabym już zostawić tak jak jest, bo wygląda ok, ale postanowiłam dodać coś jeszcze ;)
Dodałam gumkę i ..... oczywiście kokardkę :D
A teraz zdjęcie PRZED i PO :D
Zeszyt na pewno będzie towarzyszył mi podczas studiów ;)
Na dzisiaj tyle !
Trzymajcie się :)
Joanna

19 komentarzy:

  1. śliczna okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło znakomicie! fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, sama bym chciała taki zeszyt mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :D Zeszyt wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super , też tak próbowałam , ale się odklejało. :P
    Na jaki klej przyklejałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klej na gorąco i miejscami kropelka :) Jak na razie się trzyma :D

      Usuń
  7. twórczo !

    lubisz gorsety ? u mnie do wygrania nowy stylowy STRADIVARIUS

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że ten na którym pływałam przedwczoraj był średni, ale fakt, wolę jakiś szlak i kanały niż samo jezioro:D

    OdpowiedzUsuń
  9. no fajne fajne ;))
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy bym nie pomyślała, że można w tak łatwy sposób tak ładnie ozdobić zeszyt ;) Koniecznie muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetnie!! chyba sama sobie coś takiego zrobię :)

    Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie! I jeszcze ta kokardka :) cudeńko :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wielkim wrażeniem wyszedł przepięknie! Az chce sie w nim pisac :D masz talent :)

    OdpowiedzUsuń