poniedziałek, 27 stycznia 2014

Eko torba !

SESJA SESJA SESJA ! ...
Jako , że zaczął się właśnie ,,piękny czas'' dla studentów, wpadam tu na chwilkę by pokazać eko torbę zrobioną dla mojej przyjaciółki jako prezent :D Niestety posiadam tylko dwa zdjęcia, ale obdarowana jest szczęśliwa, a to się dla mnie liczy najbardziej !
Na torbie są teksty, gdzie każdy ma swoją historię , co czyni ją jeszcze bardziej wyjątkową ;)
Tutaj torba w rękach nowej właścicielki, dumnie prezentowana nad morzem ;)

Żeby nie było tutaj tak pusto zostawiam zdjęcia z sobotniego spaceru nad morze ;) Było zimno, ale równie pięknie jak o każdej porze roku !! Polecam !


Na dzisiaj tyle , czas zacząć się uczyć ! :D
Pozdrawiam
Joannaa

7 komentarzy:

  1. Prosta a kapitalnie wygląda;)Podobają mi się te napisy,a najbardziej,,nic nie muszę'';))
    Chętnie pospacerowałabym sobie po takiej plaży,ale trochę mam daleko;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torba! Prezenty od serca są najlepsze♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna :D
    W wolnej chwili zapraszam do siebie na rozdanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ladne te 3 ostatnie zdjęcia! ;) obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest! (: gdzie byłaś nad morzem?

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy nowy post?!:D ja idę na budownictwo na polibudzie w gdańsku ^^

    OdpowiedzUsuń